niedziela, 21 czerwca 2015

Liebster award

Dziękuje za nominację od Pattie (nomoredream-bts.blogspot.com)
Cieszę się, że ktoś zechciał dać mi zaszczyt odpowiedzenia na swoje pytania.

1.Co sprawiło, że zaczęłaś pisać? 

Hmm. O ile pamiętam to opowiadań o bangtangach było zawsze mało, a 1.5 roku temu to może ze dwa na krzyż, dlatego chciałam żeby było ich więcej, więc zaczęłam pisać. Tak po prostu, jakoś przyszło. Trzeba tez zaznaczyć, że gdyby nie Jovo tobym się nie odważyła, bo to ona popchnęła mnie do pierwszego fanfika.

2.Twój OTP (one true pairing) 
Trudno wybrać jeden TT.TT Mam dylemat pomiędzy vhopem, a Kookminem, ale widząc miłość Jimina, to moim otp jest zdecydowanie Kookmin.

3.Jaką największą trudność sprawia pisanie yaoi? 
Wydaje mi się, że dość trudno jest opisać wszystkie typowo chłopięce zachowania, będąc dziewczyną :v

4.Co daje Ci największą inspirację? 
Z reguły piosenki, czasem doświadczenia lub cos, o czym opowiedzieli mi znajomi.

5.Czy gdybyś miała okazję pokazać idolowi swoje opowiadanie zrobiłabyś to?
Hahaha, w jednym zrobiłam z Kookiego dziwke, więc... no niekoniecznie xd

6.Jak zaczęła się Twoja historia z Koreą?
Kiedyś lubiłam one direction, a exo wygrali z nimi na jakiejś gali. Z początku ich za to nie lubiłam, ale po usłyszeniu Growla, zakochałam się i nie było odwrotu ;u:

7.Co według Ciebie najbardziej rozwija zdolności pisarskie? 
Zauważanie swoich błędów i praca nad nimi. Jeżeli się nad czymś nie pracuje, to nie można oczekiwać dobrych efektów c;

8.Kto według Ciebie jest najlepszym pisarzem kpopowych fanficków w Polsce? 
Myślę, że Jiminiez.

9.Wolisz pisać rozdziałowe czy oneshoty? 
One shoty, bo jak pisze rozdziałowca to zapominam co miało być dalej i kończy się tym, że nie pisze go dalej D:

10.Czy zdecydowałabyś się pokazać rodzicom jedno z twoich opowiadań? Które by to było? 
Niee, moja mama by nie zrozumiała, a tata...można powiedzieć, że "nie lubi gejów" c;

11.Jak porównasz swoje pierwsze opowiadanie, a jedno z najświeższych? Co się najbardziej zmieniło? 
Ogólny styl pisania. Wydaje mi sie, że zdania są bardziej złożone i nie mam juz takiego problemu z błędami językowymi. Chyba oprócz tego moje opowiadania mają dojrzalszy charakter ;w;

Wiem, że powinnam kogoś nominować, ale serio nie jestem dobra w zadawaniu pytań i jak na razie nie mam dostępu do cudzych blogów na większą skale (zmazanie wszystkich zakładek w telefonie :')). Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą samolubność, a kiedy juz wyskrobie pytania obiecuje, że nominuje co najmniej 10 osób c;

2 komentarze:

  1. Ogromnie bylabym wdzieczna, jakbys podala, gdzie autor którego wymienilas zamieszcza swoje ff. Chetnie poczytam 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o tego najlepszego autora w Polsce to tu http://bangtanburger.blogspot.com ;3

    OdpowiedzUsuń